dec
17

Szavak ereje...

| Szerző: tütemény | 10:26 pm

Ha véget ér egy kapcsolat az általában, annak a fáj a legjobban akit elhagynak, de nem mindig van ez így.Velem kicsit másképp történt...

Ez a kapcsolat 2 évig tartott.Viharos szakításokkal és veszekedéssel tarkított.Mint minden , olyan lány aki először lesz igazán szerelmes azt gondolja, hogy majd az a fiú lesz élete párja.Vannak kivételek, de azok nagyon ritkák.Én is így gondoltam, bár valahogy már az elején éreztem, hogy valami nincs rendbe.Szinte együtt nőttünk fel.Egy lépcsőházba laktunk, ezért bonyolult volt elkezdeni a kapcsolatot, mert tudtuk ha ennek egyszer vége lesz akkor valamelyikünknek minden nap végig kell nézni ahogy a másik egy új emberrel kezd el találkozgatni, hogy újra szerelembe esik egy másik emberrel.Hát ennek ellenére elkezdtük.

Sokat vitakoztunk

Mind a ketten nagyon megszerettük a másikat.Nagyon erős ragaszkodás és szerelem lett belőle.A baráti kör is örült , hogy végre együtt vagyunk.már az elején adódtak problémák, de mivel szerelmes voltam nem akartam észrevenni, hogy ezek olyan mértékűek,amelyek szépen lassan megölnek egy kapcsolatot.Apró dolgokon is képesek voltunk vitatkozni naponta többször is akár.De mégis a másik mellett éreztük azt, "boldogok" vagyunk.

Önbizalmam a nullával volt egyenlő

Majd egy év elteltével sem változtak a vitáink száma, maximum csak a témája.Mint minden férfi ember azzal próbálta kimutatni szeretettét, hogy piszkálódott az alakommal, a kinézetemmel.Először vicces volt.Jókat nevettem rajta, de egy idő után nagyon zavaró volt többszöri kérésre sem hagyta abba.Naponta hallgattam, mennyire tökéletlen vagyok.Egy idő után elhittem.Ahogy a tükörbe néztem azonnal a hibáimat vettem észre.Teljesen negatív lettem magammal kapcsolatban.Önbizalmam a nullával volt egyenlő, de azt gondoltam, hogy semmi baj mert van egy ember aki ezzel a hibáimmal együtt szeret.Nem volt túl okosnak mondható ember, de azt tudta, hogy hogyan kell elérni azt az embereknél , hogy azt gondolja mást, jobbat úgysem kaphat.Elhittem én is és ez által nagyon sok mindent elviseltem és elnéztem neki.Azt hiszem erre lehet mondani:

"Szavakkal verve"

Ez egyben egy könyv címe is, amely hasonló témával foglakozik.Ajánlom figyelmetekbe.

Az alábbi linken rövid leírást találtok a könyvről.

http://www.antidepresszans.tenyek-tevhitek.hu/szavakkal-verve.htm

A bejegyzés trackback címe:

https://aprogondolataim.blog.hu/api/trackback/id/tr923471841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása