dec
11

 

Igazából nem nagyon vagyok híve a sablonos bemutatkozásoknak, amiben felsorolják általában az emberek a hobbijukat a kedvenc ételeiket,színeiket stb... Talán azért is mert nekem nincs  hobbim.Persze én is is szeretek sok mindent csinálni, de még keresem azt a dolgot amit igazán tiszta szívből tudnék csinálni.Kórom ellenére sajnos sok rossz dolgot tapasztaltam.Emberek j9ttek az életembe, emberek távoztak.Ki így ki úgy.Elvesztettem sok értékes dolgot, de cserébe kaptam sok újat.Nálam hatványozottan él az az elmélet, hogy a sors egyszer elvesz, egyszer pedig ad.

Magamról csak annyit. hogy egy 21 éves lány vagyok.Sohase, soroltam magamat a velem egykorúak közé,hisz míg én már 16 éves kipróbálhattam az egyedül lakást, így nekem komolyabb problémáim merültek fel, mint pl. az osztálytársaimnak, akiknek legfőbb gondjuk a műkörmük letörése jelentette. Pár hónapja külföldön élek.Ez sok újdonságot hozott az életembe.új barátot új társat és azt, hogy jó messze  kerültek a barátaim tőlem, így hát itt írom ki magamból a magvas gondolatokat.Az olyan dolgaimat,ami akár a korombelieknek, akár másoknak talán hasznos lehet.

 

"Emlékszem, hogy egyik reggel hajnalban keltem, úgy éreztem, minden csupa lehetőség. Azt gondoltam, hát innen kezdődik a boldogság! Ez a kezdete! És persze mindig egyre több jön! Nem jöttem rá, hogy nem a kezdet volt. Maga volt a boldogság. Az volt A Pillanat. Épp akkor." Az órák c. film

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aprogondolataim.blog.hu/api/trackback/id/tr993456772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suhanónyilvessző 2011.12.18. 17:44:12

Szia! Merre vagy külföldön? :)

tütemény 2011.12.18. 18:33:39

Szia!Írországban vagyok.
süti beállítások módosítása